סופחי לחות אדירום

בעסק שלכם, בסביבת העבודה שלכם, ובחיי היומיום- תמיד תשאפו לטוב ביותר.
לסביבת התנאים הטובה ביותר שתוכל לספק את הצרכים שלכם ברמה גבוההי ש להשקיע בכל הנחוץ כדי להגיע למטרה.
סופחי הלחות שאדירום משווקת נועדים להפחית את דרגת הלחות בחלל המבנה.
התאמת המכשיר נעשת בהתאם לחלל המבנה.
סופחי לחות תעשייתיים שואבים את האוויר הלח מהחלל ומחזירים אותו ייבש בחזרה לחלל.

מתי יש צורך בספיחת לחות

ספיחת לחות היא פעולה שנעשית כאשר רמות הלחות בסביבה עולות מעבר לרמות הרגילות ונחוצה התערבות כדי לשנות את המצב. יש מספר תרחישים בהם עשויה להיות צורך בספיחת לחות:

  1. סביבות יבשות מאוד: באזורים שבהם הלחות נמוכה מאוד, כמו חדרי תכנות למשל, יתכן ותרצה להוסיף לחות לאוויר כדי לשמור על רמות הלחות ברמה המתאימה לנוחות, תקינות ולבריאות.
  2. תקופות יבשות בבית: בחורפים יבשים או בתקופות חום גבוה, התמונה הרגילה היא שהאוויר בבית יכול להיות יבש, ובתוך הבית מופעלים מזגנים, התנור או פתחי חימום ממיצים את הלחות באוויר, וכדאי להוסיף לחות לאוויר באמצעות סופחי לחות.
  3. בעיות רפואיות: יתר לחות בסביבה, כמו בחדרי ניתוח בבתי חולים הינן בעיה ויש צורך בסופחי לחות שיאזנו את רמת הלחות בסביבה- לרמה רגילה וחיונית למטרת הטיפול ולבריאות המטופלים.Top of FormBottom of Form

היכן סופחי הלחות של אדירום יכולים לשפר את איכות סביבת העבודה שלכם?

  תעשיית המכונות: מכונות תעשייתיות רבות יכולות להיות רגישות לשינויי לחות באוויר. בתהליך ייצור או בתהליך טיפול, נדרשים סופחי לחות לשמירה על תנאי הסביבה.

  תעשיית החשמל והאלקטרוניקה: בתעשיות כמו תעשיית המעגלים המשולבים (IC), נדרשים תנאי לחות יציבים בסביבה כדי למנוע חשיפת החומרים ללחות או יבשנות יתר.

  תעשיית תרופות: בתעשיית התרופות והביוטכנולוגיה, יש צורך ליצור סביבות אחסון מרובות לחות על מנת לשמור על יציבות התרופות והחומרים הפעילים, סופחי הלחות יתנו את הפתרון המושלם.

סופחי הלחות של אדירום יתנו לכם ראש שקט ומקסימום הצלחה.
שיפור איכות החיים ותנאי העבודה שיקלו עליכם ועל התהליכים השונים והספציפים עבורכם.
חברת אדירום היא החברה המובילה בישראל, אשר מלווה חברות וארגונים במגוון ענפים ותעשיות, ומספקת פתרונות בקרת אקלים ומערכות חימום, קירור, שליטה בלחות ואחרות, באיכות גבוהה ובהתאמה לכל צורך.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest